FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Po wprowadzeniu kodu wyświetla się komunikat: "Podany kod nie istnieje"

Sprawdź czy wpisany przeze Ciebie kod jest prawidłowy. Jeśli otrzymałeś kod poprzez SMS, upewnij się czy podajesz kod z przedrostkiem odpowiadającym kategorii, np. B-XXXX-XXXX

Po wprowadzeniu kodu wyświetla się komunikat: "Podany kod został już aktywowany"

Przejdź do zakładki "Wykupione Dostępy":

Jeżeli w zakładce "Wykupione Dostępy" nie możesz znaleźć swojego dostępu skontaktuj się ze sprzedawcą lub ośrodkiem szkolenia kierowców, od którego otrzymałeś kod.

Loguję się do systemu z wykorzystaniem Facebooka. Jak mogę się zalogować w aplikacji mobilnej?

Wyloguj się ze strony IMAGE Prawo jazdy. Przejdź do formularza przypominania hasła. Podaj adres e-mail zgodny z tym używanym na koncie Facebook. Otrzymasz maila z linkiem do przypomnienia hasła. Po kliknięciu linku wypełnij formularz z nowym hasłem. Możesz już logować się w aplikacji mobilnej z użyciem maila i nadanego hasła.
Ustaw hasło

Jak usunąć konto w systemie imageprawojazdy.pl

Jeśli chcesz usunąć konto z systemu imageprawojazdy.pl, zaloguj się na swoje konto,a następnie kliknij w sekcji "Mój profil", link usuwający konto i postępuj zgodnie z pojawiającymi się komunikatami.